Saturday, November 14, 2009

IF矛盾

《学院篇》

自相矛盾

一 個 賣 兵 器 嘅 商 人 去 到 一 個 小 鎮 ﹐ 對 嗰 度 d 居 民 推 廣 自 己 嘅 商 品 ﹕ “我 d 長 矛 係 天 下 最 銳 嘅 ﹐ 乜 嘢吉 都 可 以 吉 穿 。 ”
過 咗 一 陣 ﹐ 佢 拿 起 一 個 盾 牌 話 ﹕“ 呢 個 盾 牌 係 非 常 堅 嘅 ﹐ 冇 武 器 能 夠 吉 穿 佢 。 ”
一 個 聰 明 嘅 旁 觀 者 就 問 ﹕“ 咁 如 果 拿 天 下 最 銳 利 嘅 矛 ﹐吉 天 下 最 堅 固 嘅 盾 ﹐ 會 有 咩 結 果 呢 ﹖ ”
嗰 個 商 人 就 答 唔 到 呢 個 問 題 。
(网上找的故事)



我还没交
但我已公诸于世我降班
这里说一乙适合我
哪里说不舍得一甲


听到石小姐要转系时就有冲动要去阻止
IF我不转班
她又不转系
各自读一甲广电
那多好


IF我去一乙
和她转公关学习都对大家好
何乐于不为?


IF = 如果 = 自相矛盾的用词

1 comment:

  1. 那如果你想要回以前的热闹,你何必要换班呢?
    你怎么不用你的力量去维持呢?
    记得,
    要懂得从哪里来,就要往哪里回去...

    ReplyDelete